Normandia Transfer

Info:+4-0250-861.151
Română

Condiții de călătorie

 

  1. Generalitati

Agentia de turism SIVA TRANS ofera transport in regim turistic la si de la aeroport in conditii de confort, siguranta si rapiditate punand la dispozitia clientilor sai  site-ul www.normandiatransfer.ro in vederea informarii si achizitionarii de bilete online.

Continutul si design-ul www.normandiatransfer.ro, cat si bazele de date accesibile prin intermediul sau, sunt proprietatea SC SIVA TRANS SRL si sunt protejate prin legislatia romana in vigoare.

Accesarea site-ului www.normandiatransfer.ro inseamna acceptarea tuturor termenilor si a conditiilor enumerate in continuare.

 

 

  1. CONDITIILE DE TRANSPORT

1.  Aplicabilitate

1.1 Pasagerii se obligă să respecte Condițiile de Transport și prevederile legale in vigoare la data derularii contractului de transport.

1.2 Transportatorul și agențiile partenere nu-și asumă nicio responsabilitate în cazul în care un pasager nu respectă prevederile mai sus menționate.

2. Voucherul de calatorie

2.1  Voucherul de călătorie este nominal, si nu poate fi transmis altei persoane, se printeaza de catre pasager in cazul achizitionarii online sau poate fi emis de catre agentiile proprii sau partenere și trebuie să fie prezentat la cererea personalului firmei sau a organelor de control abilitate.

2.2   Valabilitatea voucherului este specificata pe acesta.

2.3  Renunțarea la călătorie trebuie anuntata cu cel putin 48 ore inainte iar returnarea contravalorii voucherului nu poate fi făcută decât decătre agenția care a emis voucherul,cu respectarea regulamentului aplicabil în astfel de cazuri.

2.4   Orice modificare a orei sau datei de călătorie trebuie anunțată și operată pe voucher la o agenție SIVA TRANS sau parteneră. Reprogramarea datei călătoriei se va face doar în limita locurilor disponibile pentru data solicitată.

2.5  Asigurarea locului în autocar este garantată în momentul achiziționării voucherului de călătorie.

2.6  Contravaloarea vouchereleor cu tarife promoționale nu poate fi returnata.

2.7 Numai agențiile partenere și personalul SIVA TRANS autorizat sunt abilitați să facă modificări pe voucherele de călătorie.

3. Pierderea voucherului/ Anularea /Despăgubiri

3.1 În cazul in care pasagerul nu poate prezenta voucherul pentru imbarcare, este recomandabil ca pasagerul să anunțe agenția emitentă, iar în momentul îmbarcării să prezinte un document de identitate din care să rezulte datele de identificare menționate în voucher.

3.2  Conditiile privind anularea unei calatorii precum si penalizarile aferente in vederea returnarii voucherului vor fi aduse la cunostinta pasagerilor de catre agentiile proprii sau partenere.

3.3  Prețul voucherului este conform tarifelor în vigoare din ziua emiterii.

3.4 Obligativitatea verificarii corectitudinii datelor inscrise pe voucher îi revine pasagerului in momentul achitarii acestuia.

3.5 SIVA TRANS nu se face vinovată de datele eronat introduse si neverificate de pasager in momentul achizitionarii de vouchere de călătorie.

3.6 Cererile de returnare, cererile de despăgubire și/sau reclamațiile privind efectuarea călătoriei se vor depune în scris la una din agențiile proprii sau partenere, de unde a fost cumparat biletul într-un interval de maxim o lună de la data plecării trecută pe voucherul de călătorie.

4.  Bagaje

4.1 La transport este admis un bagaj de mana de dimensiuni mici, în limita a 5 kg. Bagajele de mână trebuie depozitate în spațiile special amenajate.

4.2. SIVA TRANS nu își asumă nicio responsabilitate privind continutul bagajelor de mână, deteriorarea sau furtul acestora, responsabilitatea revenindu-i în întregime pasagerului.

4.3 In cazul pierderii sau deteriorarii bagajelor transportate în cala de bagaje, responsabilitatea revine SIVA TRANS sau companiei autorizate de către aceasta să efectueze transportul, numai în cazul în care se dovedeste ca acestea au fost produse din neglijența intenționată a echipajului autocarului.

Despagubirea în astfel de cazuri este în limita a 100 EUR, cu exceptia urmatoarelor bunuri de valoare ce nu pot fi transportate in cala de bagaje: bijuterii, telefoane, computere si alte aparate electronice.

4.4  Pasagerii au obligația să depună orice reclamație referitoare la pierderea /furtul sau deteriorarea bagajelor, imediat după sosire. Reclamațiile ulterioare nu vor mai fi luate în considerare.

4.5  Contravaloarea voucherului include transportul unui bagaj de cală de maxim 25kg.

Pentru bagajele care depășesc cantitatea maximă admisă poate fi perceputa o taxă suplimentară doar daca spațiul disponibil din autocar permite acest fapt.

4.6  La bordul autocarului nu este permis transportul animalelor.

4.7  Este strict interzis, transportul în bagaje de: droguri, substanțe explozive sau toxice, arme, muniție,  a operelor de artă de patrimoniu fără autorizațiile necesare, precum și alte obiecte și substanțe prin care se încalcă legile în vigoare pe teritoriul României.

4.8  Responsabilitatea etichetarii bagajului in vederea recunoasterii îi revine pasagerului.

5.  Întârzieri / Anulări / Modificări

5.1 SIVA TRANS nu își asumă nicio responsabilitate pentru întârzierile curselor aeriene și/sau pentru pierderile suferite de către călător, ca urmare a acestor întârzieri.

5.2. SIVA TRANS isi rezerva dreptul să anuleze o cursă si sa aduca la cunostinta pasagerilor acest fapt, în caz de forta majora (calamitati naturale, conflict armat, greva spontana, timp nefavorabil, probleme tehnice ale autocarului sau alte circumstanțe ce ar putea fi un impediment pentru efectuarea călătoriei).

5.3 SIVA TRANS își rezervă dreptul de a modifica tarifele sau orarele de circulație cu anunțarea prealabilă a pasagerilor si a agentiilor partenere.

5.4 Datorită întârzierilor avioanelor și a timpul necesar preluării bagajelor de către pasageri, plecările din Aeroportul Otopeni pot suferi modificări de până la 30 de minute.

6. Transportul persoanelor cu handicap

     În conformitate cu dispozițiile Regulamentului European 181/2011, transportatorul declară că autocarele/mijloacele de transport folosite în desfășurarea activității sale nu sunt proiectate corespunzător astfel încât să asigure transportarea în deplină siguranță a persoanelor cu handicap și persoanelor cu mobilitate redusă.

7.  Responsabilitatea pasagerului

7.1  Pasagerul poarta responsabilitatea supravegherii bagajelor pe timpul transportului.

7.2  Copiii sunt acceptați la bordul autocarelor numai supravegheați de cătrea adulți sau în cazul în care dețin un act notarial care dovedete acceptul părintelui sau tutorelui pentru efectuarea călătoriei.

8.  Obligațiile pasagerului

8.1 Pasagerul este obligat sa se prezinte la ora si locul stabilit pentru imbarcare conform voucherului achizitionat. Nerespectarea acestor conditii duce la anularea voucherului si pierderea dreptului de a calatori sau primi vreo despagubire.

8.2 Este intrezis pasagerilor: deteriorarea sau murdărirea autocarului,consumul de bauturi alcoolice, obstrucționarea în orice fel aconducătorului auto sau a celorlalte persoane din echipaj în îndeplinirea în bune condiții a atribuțiilor specifice, cauzarea de neplăceri sau disconfort călătorilordin autocar sau altor participanți la trafic.

8.3 SIVA TRANS sau compania autorizată să efectueze transportul, poate interzice pasagerului efectuarea sau continuarea călătoriei, fără ca acesta să aibă dreptul la o despăgubire sau rambursare ulterioară a contravalorii voucherului achitat in cazul în care comportamentul pasagerilor nu este conform acestei prevederi,.

8.4  Dacă pasagerului i se refuză dreptul de a intra saua tranzita o țara pentru că nu este în posesia documentelor corecte de călătorie, toate consecințele, inclusiv toate daunele suferite de SIVA TRANS cad în responsabilitatea pasagerului, fără să poată beneficia de vreo returnare integrală sau parțială acontravalorii voucherului de călătorie.

8.5 Pasagerii declară că au luat cunostinţăde cele prevazute la punctul  din prezentele condiţii.

9  Refuzul transportului

SIVA TRANS  are  dreptul de a refuza transportul pasagerilor în cazul în care :

-Exista motive întemeiate să refuze imbarcarea pentru transport dacă sunteţi în stare de ebrietate.

-Exista motive întemeiate de refuz din cauza starii fizice sau de sanatate a dvs, sau daca îmbrăcămintea sau comportamentul dumneavoastră nu sunt corespunzatoare fapt ce ar aduce nemultumiri celorlalte  persoane aflate la bord;

-Exista certitudinea ca nu s-a achitat contravaloarea voucherului de călătorie.

10 Asigurări

In baza contractului incheiat intre SIVA TRANS si transportator exista asigurare pentru pasageri pentru toate vătămările corporale rezultate din deplasarea vehiculului și din prezența lor în vehicul. Asigurarea nu acoperă vătămările corporale generate din vina pasagerului sau a bagajelor transportate.